رائل اسپرنگس گولف کورس کے بارے میں

چشمہ شاہی کے زیبورن پہاڑوں کے ڈرامائی پس منظر اور قدرتی ماحول میں تخلیق کردہ انتہائی خوبصورت گالف کورس ہے ۔ رائل اسپرنگس، مغل شہنشاہ جہانگیر نے ان چشموں کی قدر کی جو نرم میٹھے پانی کا سرچشمہ تھے جس کے آس پاس انہوں ایک خوبصورت باغ - چشمہ شاہی تعمیر کیا۔ اس مشہور باغ سے گولف کورس نظر آتا ہے جس میں چار رائل اسپرنگس موجود ہیں۔ رائل اسپرنگس ، سری نگر میں گولفر اور فطرت سے محبت کرنے والوں کے لئے یکساں طور پر عبور کرنے والا تجربہ ہے۔

کورس کے بارے میں

ریاستی حکومت نے وزیر اعظم کے خصوصی معاونت پروگرام کے تحت ١٩٨٧-٨٨ میں رائل اسپرنگس گولف کورس کو ترتیب دینا شروع کیا۔ ایم / ایس رابرٹ ٹرینٹ جونز دوم ، دنیا کے مشہور گولف کورس ڈیزائنرز کو مشیر مقرر کیا گیا۔ اس کورس کو ستمبر ، ٢٠٠١اور کلب بلڈنگ ٢٠٠٢ میں شروع کیا گیا تھا۔ اس کو عام طور پر سیاحت کی صنعت کو فروغ دینے اور خاص طور پر وادی میں زیادہ خرچ کرنے والے سیاحوں کو راغب کرنے کے مقصد سے تیار کیا گیا ہے۔

یہ ایک ١٨ ہول گولف کورس ہے جس میں تقریبا ٢٢٥ میٹر لمبائی کی پریکٹس فیئرویز ہیں ۔ اس میں 3 جھیلیں ، دو دلدل، زیر زمین چھڑکنے والے آبپاشی کا نظام ، راحت کے مقامات ، بارش کی پناہ گاہیں ، مکمل مینٹیننس کمپلیکس ، ایک کلب ہاؤس ، اور تقریبا ساڑھے آٹھ کلومیٹر لمبا کارٹ کا راستہ ہے۔ یہ کورس ١٠٠ ہیکٹر اراضی میں پھیلا ہوا ہے جس کا خلاصہ نیچے دیا گیا ہے

٨ ایکڑ آبائی دلدل
٨ ایکڑ آبائی جنگل
٧ ایکڑ جھیلیں
٧٦ ایکڑ زیرا سجر عارضی اورتزئین کردہ زمین
١٣٠ایکڑ مینیکیورڈ گھاس کے ساتھ گولف کورس
٧ ایکڑ کلب ہاؤس اور حدود
١٠ ایکڑ نرسری
دوسرے علاقوں میں پھل ، پودوں اور وائلڈنیس زون

تقریبا ٥٠ سے ٦٠ میٹر چوڑی ہیں اس کےساتھ کروں ، مونٹ ، فیچرس اور لمبائی ١٦٠ میٹر سے ٥٣٠ میٹر تک متغیر ہیں ۔ ٦٤٥٠میٹر کی کل لمبائی ، ٤ عدد پار پانچ ، ١٠ عدد پار چار ، اور ٤ پار تین سوراخوں پر مشتمل ہے۔ خ طرہ کے علاقہ خوبصورت جھیلوں ، قدرتی دلدل ، بنکروں کی شکل میں ہیں اور یہ فیچرس بین الاقوامی چیمپئن شپ کے معیار کے مطابق کورس کو دلچسپ اور چیلنجنگ بناتی ہیں۔ تمام پار ٥ اور پار ٤ کے سوراخوں کو اس طرح ڈیزائن کیا گیا ہے کہ وہ " ڈوگ لگس " کی طرح دائیں یا بائیں مڑ رہے ہیں۔ اسے مختصر اور طویل کھیل دونوں میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنا ہوگا۔ آر ٹی جے کے ایک حقیقی کورس کے طور پر ، یہ دنیا کے بہترین گولفرز کی گولفنگ صلاحیتوں کی جانچ کرنے کے قابل ہے۔

کھیلیں

کھیل جھیل سے متصل لمبی پار ٥ پر شروع ہوتا ہے۔ ایک آسان پار ٣ اور ایک مشکل پار ٤ جو آسان نظر آتا ہے لیکن شاید یہ کورس کا مشکل ترین سوراخ ہے۔

اس چیلنج کو عبور کرنے کے بعد گولففرکوآسان ڈاؤنہل پانچویں پار 3 گرین پر نظر پڑتی ہے۔ ٹی پر ( جو کورس کے سب سے اونچے مقام) پر ، خود کو ظاہر کرتا ہے کے عمدہ درمیان کا منظر گولفر کی توجہ کو گمراہ کرسکتا ہے جب اسے اس کی زیادہ ضرورت ہو۔ چھٹےاور ساتویں سوراخ اوسط گولفر کے لئےراحت ہیں اس سے پہلے کہ "دوگ لگس " آٹھ پار ٤ ایک بلند نظرگولفر کے لالچ میں مزید اضافہ کریں لیکسائڈ نوواں سوراخ اسے بیحد ضروری مشروبات کے ل کلب ہاؤس میں پہنچاتا ہے۔